Subject: FW: LC3019 kooskõlastamine
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 14:00:06 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Maaten, Kaupo <[email-masked]>
Sent: Monday, April 21, 2025 1:49 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: LC3019 kooskõlastamine

Tere.

Saadan parandatud failid. Maaomaniku soovil muutus jaotus- ja liitumiskapi
asukoht Peahoone tee 1 kinnistul.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 12. märts 2025 13:38
To: Maaten, Kaupo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC3019 kooskõlastamine

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
saada teile sageli meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks
see on oluline <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere

Esinesid mõned projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud:

1.	Seletuskirja lisada ka, et tehnovõrkude kavandamisel riigiteemaale
on lähtutud tehnovõrkude nõuetest: MA 2018-015 Nõuded tehnovõrkude ja
-rajatiste teemaale kavandamisel.
2.	Mis  tugevusega kaitsetoru Te antud kohas riigiteemaaüksustel ja
ristumisel teega kasutate? Palun lisage 1250N, hetkel oleks nagu 450N.

3.	Lisada plaanile riigitee sõidutee äärest mõõdetuna kappide kaugus.
4.	Lisada joonisele geolause koostaja andmed ja kuupäev.
5.	Tööd ei toimu ainult riigitee kaitsevööndis, vaid ka riigiteemaal,
palun korrigeerida, lisada juurde maaüksused, mida kaabel läbib. Lisada
seletuskirja riigiteemaal kulgemise osa, riigiteemal kulgemisel kaabli min
sügavus ja ka kaitsetoru tugevus.

6.	Lisada, et kõrvale kalded on kooskõlastatud projektist keelatud.

Palun korrigeerida projekti ja esitada digitaalselt allkirjastatult
projekt minule kooskõlastamiseks.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Maaten, Kaupo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 7, 2025 3:27 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: LC3019 kooskõlastamine

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks projekti LC3019 Peahoone tee 1 elektriautode
laadimispunkti liitumine Tihemetsa alevik Saarde vald Pärnu maakond.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.